Madeinholland
Service

Klantenservice

Bij Rofra | Home snappen wij als geen ander hoe belangrijk het gevoel van thuis zijn is. Daarom kunt u bij ons kiezen uit honderden soorten meubelen en woonaccessoires in vele woonstijlen. Omdat wij klantspecifiek produceren kun je ook nog eens heel veel aan jouw meubelstuk aanpassen. Zo is ieder interieur bijzonder! Wij kunnen ons voorstellen dat je hierbij hulp nodig hebt. Dat bieden wij graag! Is iets niet goed in orde dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing.

Contact

Heb je vragen over je bestelling? Onze medewerkers op het hoofdkantoor helpen graag!

Tel: +31 (0)578 - 56 90 60
webshop@rofrahome.nl

Heb je vragen over levertijden of productspecificaties? Neem dan contact op met ons winkelpersoneel bij jouw dichtsbijzijnde filiaal.

  • Ons hoofdkantoor is telefonisch bereikbaar ma t/m do 8.30 -16.30 uur en vr 8.30 - 15.00 uur m.u.v. feestdagen en middagpauze van 12.30 tot 13.00 uur.
  • Het winkelpersoneel is te bereiken binnen de openingstijden van de winkel.
  • Gebruik ons serviceformulier voor het aanvragen van service/reparatie van meubelen die u bij ons heeft aangeschaft. 

Serviceformulier

Zijn je meubels niet in goede orde geleverd of heb je een klacht over een meubelstuk? Vul dan ons serviceformulier in via de volgende link: https://www.rofrahome.nl/rma. Binnen tien dagen na ontvangst krijg je van ons bericht over de verdere afhandeling. Heb je in de tussentijd nog vragen/opmerkingen, dan kunt u mailen naar onze service afdeling. Deze is te bereiken via service@rofrahome.nl. Indien nodig nemen wij persoonlijk contact met u op.