Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht van de veelgestelde vragen.

Bestellen
Hoe plaats je een bestelling?

Je kunt heel gemakkelijk een order plaatsen via onze webshop. In onze webshop kun je het gewenste meubelstuk of woonaccessoires kiezen en deze plaatsen in de winkelwagen.

Lees meer
Wat zijn de verzendkosten?

Voor orders boven de €20,- in onze webshop zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland.

Lees meer
Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Het is mogelijk om te betalen met: Ideal, Visa/Mastercard of Overboeking via onze beveiligde systeem van Pay.nl.

Lees meer
Levertijd en Bezorging
Wat is de levertijd?

De levertijd na bestellen in onze webshop indien een product op voorraad is en verstuurd kan worden met DPD is 2-3 werkdagen.

Lees meer
Hoe verloopt de bezorging?

De bezorging van de webshop producten gaat via een externe landelijke transporteur DPD.

Lees meer
Retourneren en Annuleren
Hoe kan je een retour melden?

Mocht je niet geheel tevreden zijn, dan heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen het online bestelde artikel te retourneren.

Lees meer
Binnen welke tijd kun je annuleren?

Het annuleren van een webshop bestelling is geen probleem. Informeer of het artikel nog niet verzonden is of al gemaakt wordt. Het bedrag storten wij zo snel mogelijk terug op jouw rekening. 

Lees meer
Garantie
Hoe lang is het garantietermijn?

Op alle artikelen heb je garantie. Een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen van de klant. Daarom ontvang je standaard 2 jaar gratis garantie. 

Lees meer
Heb je nog steeds een vraag?
Geen probleem! Onze medewerkers helpen je graag!