Bezorgen? Dat doen we gratis, in overleg met u en zo snel mogelijk
Uw bestelling bij Robin Design wilt u natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen, dat begrijpen wij. Producten die op voorraad zijn en die voor 15.00 uur zijn besteld bezorgen we de volgende dag al. Omdat wij beseffen hoe waardevol u als klant bent nemen wij de bezorgkosten voor bestellingen vanaf € 25,00 in Nederland, België en Duitsland voor onze rekening. Gewoon, als service.
De bezorging stemmen we wel eerst met u af. Zodra uw bestelling klaar staat om verzonden te worden ontvangt u van ons een e-mail met een afleverplanner. Hiermee kunt u zelf aangeven welke dag u het beste uitkomt. Handig toch?
Onze vervoerspartners: PostNL & Extra@Home
Bezorgen doen we niet alleen. Om bezorging in Nederland, België en Duitsland mogelijk te maken werken we samen met PostNL voor de kleine pakketten en met Extra@Home voor de grote pakketten.
De leveringen van PostNL en Extra@Home zijn gratis voor de klanten van Robin Design. Uw pakket wordt tot over de eerste drempel bij u in huis afgeleverd. Zelfs als u in een flat of appartement woont zonder lift komt onze bezorger tot en met de derde etage uw pakket afleveren, mits het pakket door het trappenhuis past natuurlijk. Als er een lift aanwezig is waar het pakket in past dan bezorgen wij op iedere etage.
Premium delivery
Onze Nederlandse klanten kunnen ook kiezen voor de Premium Delivery van Robin Design. In dit geval komt ons serviceteam persoonlijk bij u langs om uw bestelling af te leveren. Uw meubels worden netjes gemonteerd en geplaatst en het afval nemen we natuurlijk weer mee. Let op: wij monteren niet aan muren en/of plafonds.
De kosten voor de Premium Delivery van Robin Design variëren van € 50,00 - € 200,00, afhankelijk van uw bestelling.
Retourneren? Geen enkel probleem
Als u toch niet 100% tevreden bent met uw bestelling is het mogelijk om deze binnen veertien dagen na aankoop terug te sturen naar Robin Design. Het aankoopbedrag storten wij terug op uw rekening, mits het product voldoet aan onderstaande voorwaarden. Het is natuurlijk ook mogelijk om het product te ruilen.
Om problemen met de retournering te voorkomen vragen wij u om onderstaande punten goed door te lezen:
- Vul het retourformulier in op de achterzijde van uw pakbon
- Zorg ervoor dat alle onderdelen aanwezig zijn
Naast de standaard onderdelen wordt er vaak ook een montage set of een zakje met schroeven meegeleverd. Vergeet ook deze losse onderdelen niet mee terug te sturen.
- Wees zuinig op de producten en voorkom gebruikersschade
Het volledige aankoopbedrag kan alleen worden vergoed als de producten in originele staat (nieuwstaat) worden teruggestuurd.
- Voorkom losse producten in de verpakking
Bij het vervoeren van producten die los in de doos zitten is de kans op schade erg groot. Het is daarom belangrijk om ervoor te zorgen dat ieder onderdeel apart verpakt is en niet kan beschadigen in de doos.
- Verstuur de producten in de originele, onbeschadigde verpakking.
Zorg ervoor dat alles volledig, onbeschadigd en stevig is verpakt in de originele, onbeschadigde verpakking. Vergeet niet om de verpakking goed dicht te plakken.
Let op: Het retourneren van een bestelling binnen Nederland is gratis. Voor het retourneren van producten uit België of Duitsland worden kosten in rekening gebracht.